Vraag over jouw bestelling?
Kan ik online controleren of een product in de winkel op voorraad is?
Nee, je kan helaas niet controleren of een product nog op voorraad is in een bepaalde winkel. Je mag gerust contact opnemen met de winkel om dit samen te bekijken.
Contactgevens shops
Contact opnemen met customer service: webshop@mariemero.be
Worden de artikelen in mijn winkelmandje voor mij gereserveerd?
Nee, het is niet mogelijk om bepaalde artikelen te reserveren. Producten blijven voor iedereen beschikbaar, ook al heb je die in jouw winkelmandje staan.
Wil je zeker zijn van jouw aankoop, dan raden wij aan om jouw artikel meteen te bestellen.
Hoe kan ik zeker weten dat mijn bestelling succesvol is geplaatst?
Wanneer je een bestelling succesvol hebt geplaatst, zal je een orderbevestiging via mail ontvangen. Je wordt ook op de hoogte gehouden over de levering via mail.
Heb je geen e-mail gekregen?
- Kijk jouw e-mailadres eens na in je account. Misschien heb je een schrijffoutje gemaakt.
- Kijk even bij de ongewenste mails of SPAM.
Indien je niets hebt ontvangen, contacteer ons via webshop@mariemero.be
Ik heb een verkeerde maat of artikel besteld, wat nu?
Het is niet meer mogelijk om jouw bestelling aan te passen. Het is heel belangrijk jouw bestelling goed na te kijken voordat je deze bevestigd.
Neem contact met onze customer service als jouw pakket nog niet verstuurd is, dan kijken we dit na voor jou: webshop@mariemero.be.