Vraag over verzending of levering?
Verwerking geplaatste bestellingen tussen kerst en nieuw:
- bestelt tot 23/12/2024 14u: vertrek uit ons magazijn op 23/12/2024
- bestelt tussen 23/12/2024 14u & 27/12/2024 11u: vertrek uit ons magazijn op 27/12/2024
- bestelt na 27/12/2024 11u: vertrek uit ons magazijn op 02/01/2025
Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Wanneer jouw pakket ons magazijn verlaat, ontvang je een e-mail met een verzendbevestiging en Bpost Track & Trace link.
Op jouw accountpagina bij Marie Méro vind je een overzicht van jouw bestellingen + Track & Trace links.
We raden jou aan om via jouw account de status van de bestelling te raadplegen.
Bestellingen uit ons magazijn worden binnen 24 uur verzonden. Bestellingen uit Marie Méro conceptstores hebben een gemiddelde levertijd van 3-5 werkdagen.
Wat als ik een deel van mijn bestelling heb ontvangen?
Een deel van jouw bestelling komt mogelijk uit één van onze Concept Stores. Dit kan de levertijd verlengen van dat deel van je bestelling.
We werken eraan om je bestelling zo snel mogelijk te leveren.
Ik heb een aankoop gedaan in een Concept Store en koos voor levering op mijn thuisadres, wanneer zal ik deze ontvangen?
We bezorgen jouw artikelen binnen de 7 werkdagen bij je thuis.
Zodra je bestelling ons magazijn verlaat, sturen we je een track & trace link van Bpost, zodat je jouw pakket kunt volgen.
Welke leveringsmogelijkheden zijn er?
Er zijn 3 opties mogelijk.
1. Je kan jouw bestelling thuis laten afleveren.
2. Je kan jouw bestelling laten leveren in een pick-up point.
3. Je kan jouw bestelling laten leveren in één van onze verkooppunten.
Kan ik een specifieke dag kiezen dat de levering kan plaatsvinden?
Nee, een specifieke leveringsdag kiezen is helaas niet mogelijk tijdens jouw bestelproces.
Je kan wel jouw leveringsvoorkeuren aanpassen op de site van Bpost met jouw trackingnummer dat je krijgt.
Je kan daar aangeven dat wanneer je niet thuis bent, ze jouw bestelling naar een afhaalpunt brengen.
Is het mogelijk om een afleveradres te kiezen?
Kies zelf je afleveradres: thuis, Bpost afhaalpunt of pakjesautomaat, Marie Méro Concept Store of een Marie Méro verkooppunt.
Let op: leveringen naar het UK of niet-Europese landen kunnen extra transportkosten met zich meebrengen. Raadpleeg onze voorwaarden (artikel 5)voor meer informatie.
Kan ik mijn afleveradres wijzigen na het bevestigen van mijn bestelling?
Nee, het is niet mogelijk om het afleveradres te wijzigen na het bevestigen van je bestelling.
Zorg ervoor dat je het juiste afleveradres invoert tijdens de bestelfase.
Je kan wel jouw leveringsvoorkeuren aanpassen op de site van Bpost met jouw trackingnummer dat je krijgt. Je kan daar aangeven dat wanneer je niet thuis bent, ze jouw bestelling naar een afhaalpunt brengen.