Vraag over retour?

Ik ontvang mijn retourlabel niet via mail?

Je vraagt jouw retour aan via het portaal: Marie Méro retourportaal

Indien je in de mailbox geen mail ontvangt van Bpost met jouw retourlabel, kijk zeker in jouw ongewenste mails of SPAM.
Geen mail? Neem contact op via het portaal door onderaan de chatfunctie of whatsapp te kiezen.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Binnen de 15 dagen na ontvangst van je bestelling kan je een aanvraag voor retour indienen.
Aanvragen voor retour na deze termijn worden niet meer aanvaard. Je kan jouw
bestelling retourneren op voorwaarde dat de kledij ongedragen is en in de
originele staat zijn. Het passen van de kledij is zeker toegestaan.
De retourkost is 5 euro en die betaal je tijdens het retourproces.

Je kan tijdens het retourproces jouw artikel ook ruilen voor een andere maat.
Marie Méro retourportaal

Hoe stuur ik een artikel terug?

Optie 1: via een Marie Méro Concept Store (gratis)

- Breng je pakket in de originele doos terug naar een Concept Store
- Retour is kosteloos; terugbetaling gebeurt via het hoofdkantoor binnen de 15 dagen.

Optie 2: via de post (5 euro retourkost)

- Maak een retourlabel aan via ons portaal. Klik op Marie Méro retourportaal
- Ontvang het label per mail (check SPAM mailbox), plak het op de doos en lever in bij een Bpost-punt.
- De retourkost van 5€ betaal je tijdens de retouraanvraag. De terugbetaling is gelijk aan jouw bestelbedrag.

UK en niet-Europese landen:

- Neem contact op met webshop@mariemero.be voor een commerciële factuur.
- Voeg de factuur bij het pakket en retourneer op eigen kosten met een Track & Trace nummer. Zonder dit nummer is opvolging tot levering bij ons niet mogelijk.
- Er zal 15 euro invoerkosten worden afgetrokken van het retourbedrag.

Kan ik mijn retourzending volgen?

Ja, dat is zeker mogelijk.
Je krijgt een Track & Trace code wanneer je je retourzending aanvraagt via het portaal. Je geeft deze in bij de trackingpagina van de koerier. Je zal ook mails ontvangen van de koerier bij ontvangst in ons magazijn in Aalter van jouw retourpakket.

Hoe ontvang ik een terugbetaling voor mijn retour?

Jouw terugbetaling gebeurt naar de het betaalmiddel waarmee je de bestelling hebt geplaatst. Indien je jouw retour hebt verstuurd via een koerier heb je 5 euro betaald tijdens het retourproces. Je ontvangt jouw bestelbedrag volledig terug op de rekening.
Als je jouw retour hebt afgegeven in één van onze Concept Stores dan zal het volledige bedrag worden teruggestort en betaal je geen 5 euro retourkost.

Jouw loyaltykorting wordt automatisch aangepast bij een retour. Bij een retour wordt de loyaltykorting verminderd voor jouw volgende aankoop.

Ik heb een deel van mijn bestelling ontvangen, kan ik deze al terugsturen?

Dit is zeker mogelijk. Indien jouw bestelling bestaat uit een deellevering, is het zeker mogelijk het eerste deel te retourneren alvorens je de volledige bestelling hebt ontvangen.
Je volgt de stappen die staan bij: hoe stuur ik een artikel terug?

Gelden dezelfde retourvoorwaarden tijdens de outlet online?

Ja, tijdens de outlet gelden dezelfde retourvoorwaarden. Binnen de 15 dagen na ontvangst van je bestelling kan je een aanvraag voor retour indienen.
Aanvragen voor retour na deze termijn worden niet meer aanvaard.
Je kan jouw bestelling retourneren op voorwaarde dat de kledij ongedragen is en in de originele staat zijn.
Het passen van de kledij is zeker toegestaan.

Bij de outlet online spaar je geen loyaltykorting op dus wordt er bij een retour geen aanpassing gedaan.