Retourneren

Kan ik mijn artikels ruilen of retourneren?

Artikelen kunnen geretourneerd worden binnen de wettelijke termijn van 15 dagen. Omruilen kan niet. Je retourneert je initiële bestelling om vervolgens je nieuwe bestelling te plaatsen.

Binnen de 15 dagen na ontvangst van je bestelling kan je een aanvraag voor retour indienen. Aanvragen voor retour na deze termijn worden niet meer aanvaard.

Om jouw pakket te retourneren zijn er 2 opties. Dit geldt voor alle retours uit Europa.

Optie 1: VIA DE POST

Vervolgens maak je bij Bpost een retourlabel aan. Klik op https://mariemero.shipping-portal.com/rp/. De retourkost bedraagt 5€ en wordt verrekend met het terug te betalen bedrag.
Je ontvangt dit label via mail. Je kleeft het retouretiket op de doos. Geef jouw retourzending af bij een Bpostkantoor of Postpunt, vraag om een bewijs van afgifte en bewaar dit goed. Deze stap is geldig voor elke bestelling geplaatst in België, Nederland en andere Europese landen.

Optie 2: VIA EEN MARIE MERO CONCEPT STORE

Je gaat naar één van onze concept stores om jouw pakket in de originele doos binnen te brengen. Deze retour is gratis. Je betaalt geen retourkost.

De terugbetaling gebeurt bij elke optie via het hoofdkantoor.

UK en niet-Europese landen:
- Neem contact op met webshop@mariemero.be
- Wij bezorgen jou de commerciële factuur die je nodig hebt voor het retourneren van je pakket.
- Stop deze factuur in je pakket en kleef een dubbel exemplaar op je pakket.
- Retourneer het pakket op eigen kosten met track & trace nummer. Zonder dit nummer is opvolging tot levering bij ons niet mogelijk.
- Je betaalt steeds invoerkosten bij elke zending uit UK en andere niet-Europese landen. We houden deze kosten af van jouw retourbedrag.

Klik hier om je retour aan te vragen

Hoe ruil ik mijn artikels?

Je kan alle artikelen, aangekocht via de Marie Méro webshop, terugsturen. Artikelen kan je ruilen door de te vervangen artikel(en) te retourneren en vervolgens zelf onmiddellijk een nieuwe bestelling te plaatsen op de website. Zo zie je meteen of het artikel nog beschikbaar is. Wij adviseren je jouw bestelling meteen te bevestigen om zeker te zijn van je levering. Artikelen die je in jouw winkelmand plaatst, zijn niet gereserveerd voor jou.

Informatie over hoe je een artikel retourneert vind je onder ‘Hoe retourneer ik mijn artikels’?

Als je een nieuwe bestelling plaatst om jouw verkeerde artikel(en) te vervangen, hou er dan rekening mee dat je de nieuwe bestelling ook vooraf dient te betalen. Wij kunnen helaas vanwege technische redenen de bestellingen niet met elkaar verrekenen.

Hoe retourneer ik mijn artikels?

Binnen de 15 dagen na ontvangst van je bestelling kan je een aanvraag voor retour indienen. Aanvragen voor retour na deze termijn worden niet meer aanvaard.
Om jouw pakket te retourneren zijn er 2 opties. Dit geldt voor alle retours uit Europa.

Optie 1: VIA DE POST.

Vervolgens maak je bij Bpost een retourlabel aan. Klik op https://mariemero.shipping-portal.com/rp/. De retourkost bedraagt 5€ en wordt verrekend met het terug te betalen bedrag.
Je ontvangt dit label via mail. Je kleeft het retouretiket op de doos. Geef jouw retourzending af bij een Bpostkantoor of Postpunt, vraag om een bewijs van afgifte en bewaar dit goed. Deze stap is geldig voor elke bestelling geplaatst in België, Nederland en andere Europese landen.

Optie 2: VIA EEN MARIE MERO CONCEPT STORE

Je gaat naar één van onze Marie Méro Concept Stores om jouw pakket in de originele doos binnen te brengen. Deze retour is gratis. Je betaalt geen retourkost.

De terugbetaling gebeurt bij elke optie via het hoofdkantoor.

UK en niet-Europese landen:
- Neem contact op met webshop@mariemero.be
- Wij bezorgen jou de commerciële factuur die je nodig hebt voor het retourneren van je pakket.
- Stop deze factuur in je pakket en kleef een dubbel exemplaar op je pakket.
- Retourneer het pakket op eigen kosten met track & trace nummer. Zonder dit nummer is opvolging tot levering bij ons niet mogelijk.
- Je betaalt steeds invoerkosten bij elke zending uit UK en andere niet-Europese landen. We houden deze kosten af van jouw retourbedrag.Heb je een vraag? Bel onze Customer Service op +32 09 375 05 99 tijdens de kantooruren van maandag tem vrijdag 8u30-12u en 13u-16u30.